Καλέστε +30 210 3259900 τους ειδικούς

elen
Orange Cruises
Advertising banner
Έντυπα
 

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν από την κρουαζιέρα

Ταξιδιωτικά Έγγραφα/Εισιτήρια
Κατάλληλη ένδυση
Αποσκευές
Διαβατήρια και βίζα
VISA - ESTA
Εμβολιασμοί
Επιβίβαση
Έλεγχος Ασφαλείας
Αποβίβαση
Καμπίνες και σουίτες
Διασκέδαση και Ψυχαγωγία
Καταστήματα και Υπηρεσίες
Επίγειες Εκδρομές
Υγεία και Ομορφιά
Φαγητό και Εστιατόρια
Κρασί, ποτά & αναψυκτικά
Πώς να πληρώσετε στο πλοίο

Ταξιδιωτικά Έγγραφα/Εισιτήρια

Ταξιδιωτικά έγγραφα – Ο ταξιδιωτικός σας πράκτορας θα σας παραδώσει τα παρακάτω, απαραίτητα σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, ταξιδιωτικά έγγραφα:

  • Εισιτήρια Κρουαζιέρας
  • Φόρμα Επιβίβασης
  • Ετικέτες Αποσκευών
  • Αεροπορικά Εισιτήρια (εφόσον προβλέπεται)
  • Λίστα Με Αγορασμένες Υπηρεσίες

Σ’ αυτά τα ταξιδιωτικά έγγραφα θα βρείτε επίσης εξατομικευμένες πληροφορίες για την κρουαζιέρα σας, όπως πληροφορίες για έγγραφα και βίζες, σημείο επιβίβασης και αποβίβασης, αριθμούς τηλεφώνων για επείγουσες περιπτώσεις. Οι πληροφορίες και τα έγγραφα αυτά παραδίδονται εφόσον έχει επιβεβαιωθεί και εξοφληθεί πλήρως η κράτηση, και είναι έτοιμα περίπου 2 εβδομάδες πριν την αναχώρηση. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο που θα σας αποσταλούν τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον Ταξιδιωτικό σας Πράκτορα. Επιπλέον, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας κρουαζιέρας με την οποία ταξιδεύετε, να εισάγετε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό της κράτησής σας και να βρείτε τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Σημείωμα κράτησης που περιέχει όλες τις υπηρεσίες που αγοράσατε
  • Όρους συμμετοχής Ασφάλεια διακοπών (εφ’ όσον προσφέρεται κι έχει αγοραστεί)
  • Ηλεκτρονικά κρατημένες υπηρεσίες Έντυπο παραγγελίας εκδρομών (το οποίο πρέπει να συμπληρωθεί μόνο αν δεν έχετε κάνει κράτηση σε εκδρομές ηλεκτρονικά)
  • Έντυπο που επιτρέπει στη εταιρία κρουαζιέρας να χρεώσει την πιστωτική σας κάρτα για τα έξοδα που θα πραγματοποιήσετε επί του πλοίου.
  • Πληροφορίες άφιξης στο λιμάνι επιβίβασης
  • Πληροφορίες στάθμευσης αυτοκινήτων (εφόσον έρχεστε με ιδιωτικό όχημα)
  • Άλλες χρήσιμες πληροφορίες

Κατάλληλη ένδυση

Για τη ζωή στο πλοίο - Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η ενδυμασία είναι ανεπίσημη, οπότε μπορείτε να φοράτε σορτς, αθλητικά ρούχα, μαγιό ή οτιδήποτε σας κάνει να αισθάνεστε πιο άνετα. Καθώς οι χώροι εντός πλοίου είναι κλιματιζόμενοι, προτείνουμε να έχετε κάποια ζακέτα ή ελαφριά μπλούζα, για την περίπτωση που αισθανθείτε μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας.Για τα βράδια, δεν υπάρχουν αυστηροί κώδικες ενδυμασίας, εκτός από μία ή δύο βραδιές που διοργανώνονται επίσημα δείπνα ή εκδηλώσεις, και είναι η ευκαιρία να ντυθείτε λίγο πιο επίσημα. Οι επίσημες βραδιές αναφέρονται στο ημερήσιο πρόγραμμα που διανέμεται καθημερινά στη καμπίνα.Παρακαλούμε θυμηθείτε ότι στα κεντρικά εστιατόρια δεν επιτρέπεται η είσοδος με σορτς, ρούχα γυμναστηρίου, σαγιονάρες, σκισμένα τζιν, καπέλα και μαγιό. Σε κάθε περίπτωση για λόγους υγιεινής και ασφάλειας σας προτείνουμε να φοράτε υποδήματα.
Στο Γυμναστήριο – Εφόσον προτίθεστε να χρησιμοποιήσετε το γυμναστήριο του κρουαζιερόπλοιου, θα πρέπει να έχετε ειδικά ρούχα γυμναστικής και αθλητικά παπούτσια. Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας δεν επιτρέπεται η χρήση του γυμναστηρίου χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Στην παραλία – Αν σκοπεύετε να μείνετε στην παραλία, θα πρέπει να έχετε μαζί σας απαραιτήτως αντηλιακή κρέμα, γυαλιά ηλίου και μαγιό. Μπορείτε να προμηθευτείτε πετσέτα θαλάσσης από το πλοίο και να την πάρετε μαζί σας στην ακτή ή στις εκδρομές. Πετσέτες μπάνιου παρέχονται επίσης στα ανοικτά καταστρώματα, στις πισίνες και στα ντους του γυμναστηρίου και στη καμπίνα.
Εκδρομές στη στεριά – Για τις εκδρομές σας στη στεριά, θα πρέπει να επιλέγετε άνετα και αθλητικά ρούχα και παπούτσια, ειδικά αν πρόκειται να περπατήσετε αρκετά. Το καλοκαίρι, είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας καπέλο, αντηλιακό και γυαλιά ηλίου. Το χειμώνα, μια ομπρέλα και κάποιο κασκόλ για περίπτωση υγρασίας.
Αν πρόκειται να επισκεφθείτε θρησκευτικούς χώρους, θα πρέπει η ενδυμασία να είναι σεμνή (όχι ακάλυπτοι ώμοι ή σορτς). Φυσικά, πάντα θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη τον πολιτισμό και τα ήθη των επισκεπτόμενων χωρών.
Ασφάλεια στο πλοίο – Είναι σκόπιμο να φοράτε χαμηλοτάκουνα παπούτσια όταν περπατάτε στα καταστρώματα. Όταν τα καταστρώματα είναι βρεγμένα είναι πολύ σημαντικό να προσέχετε για την αποφυγή ατυχήματος.

Αποσκευές

Ετικέτα αποσκευών – Μαζί με τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα θα λάβετε μια χρωματιστή ετικέτα που θα αναγράφει το όνομά σας και τον αριθμό της καμπίνας σας και η οποία θα πρέπει να προσαρτηθεί στη λαβή της αποσκευής σας πριν την άφιξή σας στο λιμάνι επιβίβασης. Κατά την άφιξη στο λιμάνι, θα αφήσετε την αποσκευή σας στο χώρο αποσκευών και θα μεταφερθούν στην καμπίνα σας από το προσωπικό του πλοίου.
Χειραποσκευές – Το μέγεθος των χειραποσκευών σας δεν πρέπει να υπερβαίνει το επιτρεπόμενο όριο 55x35x25 εκ., έτσι ώστε να μπορούν να περάσουν από τον έλεγχο ανιχνευτών μετάλλων. Συνιστούμε να μεταφέρετε στη χειραποσκευή σας τυχόν πολύτιμα αντικείμενα, φωτογραφικό εξοπλισμό και εύθραυστα αντικείμενα, φάρμακα και γυαλιά, αλλά και ότι άλλο ενδέχεται να χρειαστείτε άμεσα στο ταξίδι σας.
Ασφάλεια αποσκευών – Η ευθύνη των μεταφορέων (αεροπορική εταιρία, κρουαζιερόπλοιο) για τις αποσκευές καθορίζεται βάσει Διεθνών συμβάσεων. Εφ’ όσον θέλετε οι αποσκευές σας να είναι ασφαλισμένες σύμφωνα με την αξία του περιεχομένου τους, συστήνουμε να επιλέξετε επιπλέον ταξιδιωτική ασφάλιση, οπότε, σε περίπτωση καθυστέρησης, καταστροφής, απώλειας ή ζημίας θα υποβάλετε αίτηση αποζημίωσης στην ασφαλιστική σας εταιρία. Παρακαλούμε όπως δείτε τους όρους συμμετοχής.
Αερομεταφορές – Συνιστούμε ιδιαίτερη προσοχή στους ισχύοντες κανονισμούς σχετικά με τις αποσκευές και ειδικότερα το επιτρεπόμενο όριο δωρεάν αποσκευών της αεροπορικής εταιρίας με την οποία ταξιδεύετε. Σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου, θα χρειαστεί να πληρώσετε επιπλέον χρήματα στο αεροδρόμιο, βάσει τιμολογίου χρέωσης επιπλέον κιλών της εκάστοτε εταιρίας. Επίσης, θα πρέπει να τηρείτε αυστηρά τους ισχύοντες κανονισμούς που αφορούν στο περιεχόμενο των χειραποσκευών σας. Η αεροπορική εταιρεία και οι επιβάτες έχουν την απόλυτη ευθύνη για όλες τις αποσκευές. Το ταξιδιωτικό γραφείο και η εταιρία κρουαζιέρας δεν θα θεωρηθούν υπεύθυνοι για οποιαδήποτε βλάβη ή απώλεια. Σε καμία περίπτωση μην δεχτείτε να μεταφέρετε αποσκευές ή δέματα τρίτων.

Διαβατήρια και βίζα

Επισημαίνουμε ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό και απαραίτητο να έχετε ελέγξει προσεκτικά την εγκυρότητα του διαβατηρίου ή της ταυτότητας σας (νέου τύπου) και να έχετε μαζί σας όλα τα έγγραφα που χρειάζονται για την κρουαζιέρα (βίζα, άδεια εισόδου κλπ). Επίσης, ιδιαίτερη σημασία θα πρέπει να δοθεί στο επώνυμο των ταξιδιωτών, σε περίπτωση αλλαγής λόγω γάμου, καθώς θα πρέπει να ταιριάζουν τα ονόματα που αναγράφονται στο εισιτήριο με τα ονόματα των ταξιδιωτικών εγγράφων. Οποιαδήποτε διαφορά στην αναγραφή ονομάτων μπορεί να επιφέρει άρνηση επιβίβασης. Επιβάτες που δεν διαθέτουν έγκυρα έγγραφα ή όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, δεν θα επιτραπεί να επιβιβαστούν στην πτήση/ κρουαζιέρα του και δεν θα δικαιούνται καμία επιστροφή χρημάτων. Παρακαλούμε όπως ενημερώνεστε για το αν χρειάζεται βίζα εισόδου ή πολλαπλών εισόδων για τις χώρες που θα επισκεφτείτε. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται για τους κατόχους αλλοδαπών διαβατηρίων.
Σημείωση – Κατά την επιβίβαση, το προσωπικό ασφαλείας της κρουαζιέρας θα κρατήσει το διαβατήριο ή την ταυτότητα με την οποία ταξιδεύετε και θα τα φυλάσσουν μέχρι το τέλος της κρουαζιέρας ώστε να δηλώνονται στις αρμόδιες αρχές σε κάθε λιμάνι.

VISA - ESTA

Έλληνες υπήκοοι με Ελληνικό βιομετρικό ηλεκτρονικό διαβατήριο που ισχύει για έξι μήνες μπορούν να ταξιδέψουν στα πλαίσια του Προγράμματος Απαλλαγής από Βίζα, εφ’όσον η προγραμματισμένη παραμονή τους στις Η.Π.Α θα έχει ολοκληρωθεί πριν την ημερομηνία λήξης του διαβατηρίου τους. Οι Έλληνες υπήκοοι επιτρέπεται να εισέλθουν στις Η.Π.Α είτε με ισχύουσα βίζα ή με εγκεκριμένη ESTA χρησιμοποιώντας διαβατήριο που ισχύει για λιγότερο από έξι μήνες. Θα πρέπει να έχετε συμπληρώσει το διαδικτυακό Ηλεκτρονικό Σύστημα για Ταξιδιωτική Άδεια (ESTA) τουλάχιστον 72 ώρες πριν το ταξίδι σας. Οι εγκεκριμένες αιτήσεις της ESTA ισχύουν για μια περίοδο δύο ετών ή μέχρι τη λήξη του διαβατηρίου, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο και για πολλαπλά ταξίδια στις Ηνωμένες Πολιτείες χωρίς να χρειάζεται ο ταξιδιώτης να ξανά αιτηθεί για άλλη ESTA. Η χρήση του Προγράμματος Απαλλαγής από Βίζα μέσω της αίτησης ΕΣΤΑ κοστίζει $14. Σε αυτό το ποσό συμπεριλαμβάνονται $10 που χρεώνονται υπέρ το Νόμου Περί Προώθησης Ταξιδίων (ΤΡΑ) και $4 ως χρέωση επεξεργασίας της αίτησης. Η Κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών δεν χρεώνει κανένα άλλο ποσό για την ΕΣΤΑ. Τα τέλη δεν επιστρέφονται. Η επίσημη ιστοσελίδα της ΕΣΤΑ βρίσκεται στη διεύθυνση https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1 Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ηλεκτρονικό Σύστημα Ταξιδιωτικής Εξουσιοδότησης (ΕΣΤΑ) παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Αμερικανικής Υπηρεσίας Προστασίας Τελωνείων και Συνόρων στη διεύθυνση www.cbp.gov/esta. Το πιο πάνω συνοπτικό κείμενο είναι για την πρόχειρη ενημέρωσή σας. Το πλήρες, ισχύον κείμενο παρέχεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Αμερικανικής Πρεσβείας, στο http://athens.usembassy.gov/el/visas.html, όπου υπάρχει και η ηλεκτρονική φόρμα για συμπλήρωση και το ερωτηματολόγιο για την σχετική αίτηση της (ESTA).

Εμβολιασμοί

Έως την ημέρα δημοσίευσης του συγκεκριμένου κειμένου, δεν απαιτούνταν κάποιος ειδικός εμβολιασμός για τους προορισμούς των κρουαζιέρων μας. Καθώς οι συνιστώμενοι εμβολιασμοί συνεχώς μεταβάλλονται σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, είναι σημαντικό να ενημερώνεστε πάντοτε για τις νεώτερες εξελίξεις σε θέματα υγείας για τις χώρες που πρόκειται να επισκεφτείτε (www.keelpno.gr). Ανθελονοσιακά φάρμακα συνιστώνται για τα λιμάνια της Κένυας και της Μαδαγασκάρης.

Επιβίβαση

Θα πρέπει να βρίσκεστε στο λιμάνι, στο σταθμό επιβίβασης, δύο ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου. Εκεί θα συναντήσετε προσωπικό της εταιρίας κρουαζιέρας, που θα σας διευκολύνει κατά την επιβίβαση. Σε συγκεκριμένους προορισμούς μπορούμε να παρέχουμε μεταφορά από/ προς το αεροδρόμιο/ λιμάνι, σε ειδικές τιμές. Παρακαλούμε ζητήστε μας τις λεπτομέρειες.

Στάθμευση αυτοκινήτων στο λιμάνι - Τα περισσότερα λιμάνια επιβίβασης παρέχουν ειδικές υπηρεσίες στάθμευσης αυτοκινήτων. Η υπηρεσία παρέχεται με επιπλέον χρέωση και συχνά απαιτείται κράτηση. Πληροφορίες για τις διαδικασίες ενοικίασης θέσης στάθμευσης θα βρείτε στα ταξιδιωτικά σας έγγραφα ή μέσω του ταξιδιωτικού σας πράκτορα.
Παράδοση αποσκευών – Κατά την άφιξή σας στο λιμάνι, θα πρέπει να παραδώσετε τις κύριες αποσκευές σας (εξαιρούνται οι χειραποσκευές) στον χώρο συλλογής αποσκευών, όπου θα παραληφθούν από το προσωπικό της εταιρίας κρουαζιέρας και θα μεταφερθούν απευθείας στη καμπίνα σας χωρίς κανένα κόστος. Υπενθυμίζουμε στους επιβάτες να τοποθετήσουν σε όλες τις αποσκευές τους τις χρωματιστές ετικέτες που έχετε προμηθευτεί μαζί με τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα.
Έλεγχοι Εγγράφων Επιβίβασης - Η ώρα επιβίβασης αναγράφεται στο δρομολόγιό σας. Κατά την άφιξή σας στον χώρο ελέγχου, πριν επιβιβαστείτε στο πλοίο, το προσωπικό ασφαλείας θα σας ζητήσει τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα και το διαβατήριό σας. Η χειραποσκευή σας θα περάσει από μηχάνημα υπέρυθρων ακτίνων κατά την είσοδό σας στο πλοίο. Όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν επιβιβαστεί μια ώρα πριν από την ώρα αναχώρησης.

Έλεγχος Ασφαλείας

Μεριμνώντας για την ασφάλεια των επιβατών, τόσο κατά την επιβίβαση όσο και κατά την αποβίβαση σε όλα τα λιμάνια προσέγγισης, το προσωπικό ασφαλείας του πλοίου ελέγχει όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές τους,. Οι έλεγχοι διεξάγονται με μηχανήματα ακτινών Χ και ανιχνευτές μετάλλων. Για την ομαλότερη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ολοκλήρωση των ελέγχων, παρακαλείσθε όπως συνεργάζεστε με το προσωπικό. Επίσης, κατά την επιβίβαση ελέγχονται και οι αποσκευές που παραδίδονται στη καμπίνα. Παρακαλούμε όπως μελετήσετε διεξοδικά τη λίστα απαγορευμένων αντικειμένων που αναφέρονται στο κεφάλαιο «Αποσκευές». Συνιστούμε να αποφεύγετε να αγοράζετε αντικείμενα όπως παλαιά όπλα, μαχαίρια, ξίφη κλπ στις επίγειες εκδρομές, καθώς, εάν το προσωπικό ασφαλείας του πλοίου εντοπίσει τέτοια αντικείμενα στην κατοχή σας, θα σας ζητήσει να τα αφήσετε στη στεριά. Τέλος, σύμφωνα με την πολιτική υγείας και ασφαλείας επιβατών, απαγορεύεται η μεταφορά οποιουδήποτε είδος τροφής ή ποτού επάνω στο πλοίο σε χειραποσκευές ή αποσκευές, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων που έχουν αγοραστεί στις επίγειες εκδρομές. Εξαίρεση αποτελούν τα είδη προσωπικής υγιεινής (π.χ. σαμπουάν, αφρόλουτρο, κρέμες κλπ), υγρά φάρμακα, βρεφικά προϊόντα ή τροφές και τρόφιμα για ειδικές δίαιτες αφού πρώτα έχουν εγκριθεί. Σε περίπτωση που αγοράσετε κάποιο προϊόν κατά την διάρκεια των επίγειων εκδρομών και το προσωπικό ασφαλείας του πλοίου κρίνει ότι είναι ακατάλληλο σύμφωνα με την πολιτική ασφάλειας και υγείας, το προϊόν θα φυλάσσεται σε ειδικό μέρος του πλοίου και θα επιστρέφεται στο τέλος της κρουαζιέρας.
Αντικείμενα αξίας - Η Εταιρία δε φέρει ουδεμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας χρημάτων ή πολύτιμων αντικειμένων (φωτογραφικές µηχανές, κάµερες κ.τ.λ) για τα οποία οι επιβάτες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι καθ’ όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας. Σας συστήνουμε να μην τοποθετείτε στις αποσκευές σας χρήµατα ή αντικείµενα αξίας ούτε να τα αφήνετε εκτεθειμένα στην καµπίνα σας. Στα περισσότερα πλοία υπάρχουν θυρίδες χρηματοκιβωτίου είτε εντός καμπίνας είτε στο γραφείο του Αρχιλογιστή. Για τη φύλαξη υπάρχει συµβολική χρέωση εκτός αν διευκρινίζεται ότι η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.
Ώρα αναχώρησης - Η ώρα αναχώρησης αφορά στην ώρα απόπλου του κρουαζιερόπλοιου. Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστον δύο ώρες πριν την αναχώρηση που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό σας εισιτήριο, προκειμένου να έχετε τον απαραίτητο χρόνο για την σωστή πραγματοποίηση του check in (έλεγχος εισιτηρίων και επιβίβαση). H φόρμα Online Check- in θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί πριν την άφιξή σας στο λιμάνι, τουλάχιστον 4 ημέρες πριν την αναχώρηση. Η διαδικασία check- in ολοκληρώνεται μία ώρα πριν την αναχώρηση.

Αποβίβαση

Πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες αποβίβασης δίνονται εντός πλοίου από τον Διευθυντή της Κρουαζιέρας, κατά τη διάρκεια ειδικής ενημερωτικής συνάντησης με τους επιβάτες, ενώ οι σχετικές πληροφορίες παρέχονται και στο έντυπο ημερήσιων δραστηριοτήτων που παραδίδεται στην καμπίνα σας. Η σειρά αποβίβασης των επιβατών καθορίζεται από τις ώρες αναχώρησής τους και το αν συμμετέχουν σε κάποιο οργανωμένο γκρουπ. Σε περίπτωση ιδιαίτερων αιτημάτων, παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Επιβατών.

Αποσκευές – Για τη μεταφορά των αποσκευών σας την ημέρα της αποβίβασης, θα σας δοθούν ειδικές χρωματιστές ετικέτες τις οποίες θα πρέπει να τοποθετήσετε στις αποσκευές σας και εν συνεχεία, να τις αφήσετε έξω από την πόρτα της καμπίνας σας, την τελευταία βραδιά της κρουαζιέρας. Την επομένη, οι αχθοφόροι θα τις έχουν μεταφέρει στο λιμάνι, στο χώρο παραλαβής αποσκευών, από όπου θα μπορέσετε να τις παραλάβετε. Σας συνιστούμε να έχετε μαζί σας μια χειραποσκευή με όλα τα απαραίτητα έγγραφα του ταξιδιού (εισιτήρια, βίζα, κλπ.), φάρμακα και άλλα χρήσιμα ή πολύτιμα είδη.
Ερωτηματολόγιο κρουαζιέρας – Την τελευταία μέρα της κρουαζιέρας θα βρείτε στην καμπίνα σας ένα ερωτηματολόγιο, όπου θα κληθείτε να σχολιάσετε την ποιότητα των υπηρεσιών του πλοίου και του προσωπικού που σας εξυπηρέτησε, και κατά πόσο απολαύσατε τη κρουαζιέρα σας. Η γνώμη, τα σχόλια και οι υποδείξεις σας είναι πολύτιμες, για να μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Καμπίνες και σουίτες

Μονόκλινες καμπίνες – Καθώς η διαθεσιμότητα των μονόκλινων καμπινών είναι περιορισμένη, συστήνουμε τον άμεσο έλεγχο διαθεσιμότητας με την κράτηση.
Υπηρεσίες και χαρακτηριστικά καμπίνας - Όλες οι καμπίνες διαθέτουν ιδιωτικό λουτρό (με ντους και τουαλέτα), κλιματισμό, δορυφορική TV, δορυφορικό τηλέφωνο για απευθείας τηλεφωνικές κλήσεις, μίνι μπαρ, χρηματοκιβώτιο, στεγνωτήρα μαλλιών και ραδιόφωνο. Επίσης, παρέχονται κλινοσκεπάσματα και πετσέτες μπάνιου – που αλλάζονται τακτικά-, σαπούνι και αφρόλουτρο. Για οτιδήποτε αφορά στην καμπίνα και τα είδη καλλωπισμού, θα πρέπει να απευθύνεστε στον θαλαμηπόλο του οποίου το όνομα του/της θα αναγράφεται σε μια κάρτα στην καμπίνα σας.

Παροχές & Προνόμια Σουιτών – Επιβάτες που διαμένουν σε σουίτες, πέραν των υπηρεσιών που είναι κοινές για όλους τους τύπους καμπίνας, απολαμβάνουν ορισμένα αποκλειστικά πλεονεκτήματα:

  • Προτεραιότητα επιβίβασης
  • Ειδικό room service
  • Φρέσκα φρούτα καθημερινά Δωρεάν πρωινό στην καμπίνα
  • Γεύμα και δείπνο στην καμπίνα (κατόπιν ζήτησης)
  • Κατάλογο επιλογής μαξιλαριών ύπνου
  • Μπουρνούζι και παντόφλες
  • Προτεραιότητα στην επιλογή τραπεζιού και θέσης στα εστιατόρια (βάσει διαθεσιμότητας)
  • Δυνατότητα κράτησης εκδρομών μέσω της υπηρεσίας Butler Room Service.

Θερμοκρασία καμπίνας - Η θερμοκρασία στις καμπίνες και τις σουίτες ελέγχονται ατομικά, με εντοιχισμένο θερμοστάτη. Αν χρειάζεστε βοήθεια για τη ρύθμιση της επιθυμητής θερμοκρασίας, μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια από τον θαλαμηπόλο.

Υπηρεσίες Καμπίνας

  • Πρόγευμα στη καμπίνα – Επιβάτες που επιθυμούν να πάρουν πρόγευμα στην καμπίνα, θα πρέπει να συμπληρώσουν το έντυπο παραγγελίας το προηγούμενο βράδυ και να το κρεμάσουν στην εξωτερική λαβή της πόρτας της καμπίνας. Στο έντυπο παραγγελίας αναγράφονται τα ωράρια κατά τα οποία παρέχεται η υπηρεσία αυτή. Το πρόγευμα θα είναι continental.
  • Ειδικό πρόγευμα (σε επιλεγμένα πλοία) – Σε ορισμένα κρουαζιερόπλοια μπορείτε να επιλέγετε το πλούσιο σπέσιαλ πρόγευμα, όταν θέλετε να γιορτάσετε μια ειδική περίσταση. Τα ειδικά αυτά μενού συχνά περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία, φρέσκα φρούτα και χυμούς, ένα Ρομαντικό Πρόγευμα με την προσθήκη μερικών κόκκινων τριαντάφυλλων, ή τη VIP εκδοχή με χαβιάρι, καπνιστό σολομό και σαμπάνια! Το ειδικό πρόγευμα χρεώνεται στο λογαριασμό της καμπίνας σας.

Υπηρεσία δωματίου – Μέσω της υπηρεσίας δωματίου, που λειτουργεί όλο το 24άωρο, μπορείτε να παραγγείλετε σνακ και ποτά και να παραδοθούν στην καμπίνα σας. Τιμοκατάλογο θα βρείτε εντός της καμπίνας. Οι τιμές ποτών και οίνων επιβαρύνονται με 15% χρέωση υπηρεσίας. Για παραγγελίες, καλέστε στον αριθμό που θα βρείτε δίπλα στην τηλεφωνική συσκευή και η παραγγελία σας θα παραδοθεί σε περίπου μισή ώρα.

Διαδραστική τηλεόραση/ Video games – Ορισμένα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν υπηρεσία διαδραστικής τηλεόρασης, με δυνατότητα ενοικίασης ταινιών (κατόπιν επιπλέον χρέωσης). Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να νοικιάσετε εξοπλισμό και κονσόλες PlayStation για χρήση στην καμπίνα σας.

Ημερήσιο πρόγραμμα – Kάθε βράδυ θα παραλαμβάνετε στην καμπίνα σας το πλήρες ημερήσιο πρόγραμμα όλων των εκδηλώσεων της επόμενης ημέρας, το οποίο θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων, και σημαντικά στοιχεία για το λιμάνι αποβίβασης. Βεβαιωθείτε ότι το έχετε πάντοτε μαζί σας- ακόμη κι αν αποβιβάζεστε από το πλοίο- δεδομένου ότι θα αποτελεί και ενημερωτικό φυλλάδιο, παρέχοντάς σας τον αριθμό επικοινωνίας με τους τοπικούς πράκτορες, πληροφορίες για την επιβίβαση και τον απόπλου, την τοπική ώρα και σημαντικά στοιχεία για το λιμάνι που βρίσκεστε.

Διασκέδαση και Ψυχαγωγία

Ψυχαγωγικές Παραστάσεις – Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας διοργανώνονται ποικίλες δραστηριότητες στα καταστρώματα και τα σαλόνια των πλοίων, υπό τη μέριμνα της ψυχαγωγικής ομάδας του πλοίου. Έτσι, μπορείτε να συμμετέχετε στον ελεύθερο χρόνο σας, απολαμβάνοντας μαθήματα χορού, μαγειρικής, ξένων γλωσσών, συμμετέχοντας σε ομαδικές δραστηριότητες και διαγωνισμούς. Για το βράδυ, μπορείτε να απολαύσετε σώου από επαγγελματίες καλλιτέχνες, στο Θέατρο, ή να ακούσετε μουσική στα μπαρ, τα σαλόνια και τη ντίσκο. Το πλήρες πρόγραμμα ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων περιγράφεται στο ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο. Οι δραστηριότητες διοργανώνονται από πολύγλωσσο προσωπικό.
Διασκέδαση για παιδιά και εφήβους – Εντός των πλοίων υπάρχει έμπειρο προσωπικό που μπορεί να απασχολήσει παιδιά και εφήβους από το πρωί έως το βράδυ (υπό την προϋπόθεση ότι είναι ανεξάρτητα και αυτοεξυπηρετούμενα). Έτσι, θα έχετε περισσότερο χρόνο να απολαύσετε την κρουαζιέρα σας, χωρίς να ανησυχείτε, ακόμη και στις επίγειες εκδρομές. Ορισμένα πλοία διαθέτουν ειδικά παιδικά κλαμπ, για διάφορες ηλικιακές ομάδες: 3-6 ετών, 7- 11 ετών, 12- 14 ετών, 15- 17 ετών. Η λειτουργία των clubs, ο αριθμός συμμετεχόντων, οι όροι εγγραφής και οι δραστηριότητες διαφέρουν από πλοίο σε πλοίο. Γενικά δεν προσφέρεται φύλαξη και ψυχαγωγία για παιδιά κάτω των 3 ετών.
Έργα Τέχνης– Στα περισσότερα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια θα δείτε κλασικά κομμάτια διάσημων ζωγράφων, αντίκες και γλυπτά να διακοσμούν τα σαλόνια, τις καμπίνες και τις Σουίτες. Ορισμένα πλοία διαθέτουν Γκαλερί και διοργανώνουν δημοπρασίες, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να δώσουν προσφορές για να αποκτήσουν κάποιο έργο τέχνης. Επίσης, παρέχεται υπηρεσία κορνιζαρίσματος και αποστολής στη χώρα διαμονής του επιβάτη (επιπλέον χρέωση).
Βιβλιοθήκη – Στη διάρκεια της κρουαζιέρας ένα καλό βιβλίο είναι ο καλύτερος σύντροφος για ηρεμία και χαλάρωση. Τα πλοία διαθέτουν βιβλιοθήκη εφοδιασμένη με μια μεγάλη γκάμα βιβλίων σε πολλές γλώσσες. Οι ώρες λειτουργίας αναγράφονται στο ημερήσιο πρόγραμμα. Ο δανεισμός είναι δωρεάν.
Καζίνο – Όλα τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν αίθουσα καζίνο με κουλοχέρηδες, ρουλέτα και άλλα τυχερά παιχνίδια. Σύμφωνα με τους διεθνείς νόμους το καζίνο λειτουργεί μόνο όταν το πλοίο είναι εν πλω και η είσοδος επιτρέπεται μόνο σε ενηλίκους, ενώ απαγορεύεται και η φωτογράφιση. Στα περισσότερα κρουαζιερόπλοια δεν μπορείτε να χρεώσετε το καζίνο στη καμπίνα σας.
Προσομοιωτής Grand Prix F1– Αρκετά σύγχρονα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν Προσομοιωτές Πίστας Φόρμουλα 1, δίνοντάς σας την ευκαιρία να βιώσετε την συγκίνηση της οδήγησης ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, οδηγώντας σε διάφορες πίστες και με διαφορετικούς βαθμούς δυσκολίας και να καταχωρήσετε τις επιδόσεις σας (επιπλέον χρέωση).
Αίθουσες προβολής – Tα περισσότερα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν αίθουσες προβολής ταινιών και παραστάσεις με εκπληκτικά ειδικά εφέ, που θα σας ενθουσιάσουν. Ορισμένα προσφέρουν και προβολές 3D & 4D (επιπλέον χρέωση).
Προσομοιωτής Γκολφ– Σχεδιασμένος για παίκτες γκολφ όλων των επιπέδων, ο προσομοιωτής Γκολφ διατίθεται σε πολλά σύγχρονα κρουαζιερόπλοια (επιπλέον χρέωση).
Πίστα για πατίνια – Αρκετά κρουαζιερόπλοια ενδέχεται να διαθέτουν πίστα για πατίνια σε εξωτερικό κατάστρωμα, χαρίζοντάς σας την ευκαιρία να ανακαλύψετε τη συγκίνηση του πατινάζ με φόντο το απέραντο γαλάζιο. Η χρήση χρεώνεται επιπλέον του πακέτου της κρουαζιέρας.

Καταστήματα και Υπηρεσίες

Καταστήματα εν πλω – Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε τα καταστήματα των πλοίων, τα οποία προσφέρουν μια εξαιρετική ποικιλία ποιοτικών εμπορευμάτων, όπως αρώματα & καλλυντικά, κοσμήματα & ρολόγια, ρούχα, αναμνηστικά & βιβλία, είδη καπνιστού και ποτά. Σχεδόν σε όλες τις κρουαζιέρες οι τιμές είναι αφορολόγητες και τα καταστήματα λειτουργούν μόνο κατά τη διάρκεια πλεύσης.
Φωτογραφίες – Επί των πλοίων υπάρχουν επαγγελματίες φωτογράφοι οι οποίοι απαθανατίζουν τις στιγμές στο πλοίο, εκδηλώσεις, πάρτι, ειδικές βραδιές, συχνά και τις επίγειες εκδρομές. Εν συνεχεία, οι φωτογραφίες αυτές φυλάσσονται στο Φωτογραφείο μέχρι το τέλος της κρουαζιέρας, όπου μπορείτε να πάτε να τις δείτε, χωρίς να υπάρχει καμία υποχρέωση από πλευράς σας να τις αγοράσετε, εκτός αν επιλέξετε κάποια που σας αρέσει. Σε ορισμένα πλοία υπάρχει και υπηρεσία βιντεοσκόπησης της ζωής πάνω στο πλοίο, ώστε να μπορείτε να αγοράσετε ένα μικρό φιλμ με την εμπειρία των διακοπών σας. Επίσης, στο φωτογραφείο μπορείτε να ζητήσετε να σας φτιάξουν φωτογραφία- πορτραίτο και να τις τυπώσετε, να αγοράσετε ηλεκτρονικά είδη (π.χ. κάμερες, κινητά τηλέφωνα, τηλεφωνικές κάρτες και καρτ ποστάλ).
Υπηρεσίες Διαδικτύου- Όλα τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν σημεία πρόσβασης στο Internet με δορυφορική σύνδεση, παρέχοντάς σας τη δυνατότητα να πλοηγείστε στο διαδίκτυο ακόμη και όταν το πλοίο είναι εν πλω. Μπορείτε να ελέγχετε την ηλεκτρονική σας αλληλογραφία, να στέλνετε μηνύματα, ή να κάνετε chat, χωρίς να χάνετε την επαφή με τους δικούς σας. Για τη χρήση των υπηρεσιών αυτών υπάρχει επιπλέον χρέωση βάσει τιμοκαταλόγου, η οποία καταχωρείται στην ατομική σας κάρτα επί του πλοίου και καταβάλλεται στο τέλος της κρουαζιέρας.
Πληροφορίες / Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών – Το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στον κεντρικό χώρο υποδοχής των πλοίων και λειτουργεί 24 ώρες το 24άωρο για την εξυπηρέτησή σας σε θέματα ενημέρωσης, προγράμματος κλπ. Επίσης, λειτουργεί σαν ανταλλακτήριο συναλλάγματος.
Υπηρεσίες Πλυντηρίου- Στεγνοκαθαριστηρίου- Εντός κρουαζιερόπλοιων παρέχονται υπηρεσίες πλυντηρίου, σιδερώματος και στεγνού καθαρίσματος, με επιπλέον χρέωση (τιμοκατάλογο και σάκο καθαριστηρίου θα βρείτε μέσα στην καμπίνα σας). Για λόγους ασφαλείας το σιδέρωμα στην καμπίνα απαγορεύεται αυστηρά.
Ξαπλώστρες ηλιοθεραπείας – Δωρεάν ξαπλώστρες & πετσέτες παρέχονται στα εξωτερικά καταστρώματα. Δεν υπάρχει δυνατότητα προ-κράτησης και παρακαλείστε να παίρνετε μαζί σας τα προσωπικά σας είδη όταν δεν τις χρησιμοποιείτε. Στο χώρο της πισίνας παρέχονται πετσέτες, οι οποίες μετά τη χρήση τους θα πρέπει να παραδίδονται στους ειδικούς κάδους.

Επίγειες Εκδρομές

Οι επίγειες εκδρομές είναι προαιρετικές και μπορούν να αγοραστούν μόνο πάνω στο πλοίο, παρόλο που μπορούν να κλειστούν πριν την αναχώρηση (μέχρι 10 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης). Έχουν σχεδιαστεί και προγραμματιστεί ώστε να ταιριάζουν με τις ώρες του πλοίου που βρίσκεται στο λιμάνι και συνήθως πραγματοποιούνται εφόσον συμπληρωθεί ο απαραίτητος ελάχιστος αριθμός συμμετοχών. Αν υπάρχει πολύ μικρή συμμετοχή, η εκδρομή ακυρώνεται και επιστρέφονται τα χρήματα χωρίς επιπλέον αποζημίωση. Σε ορισμένες εκδρομές η διαθεσιμότητα είναι περιορισμένη (ειδικά στη Βόρεια Ευρώπη) και σας συνιστούμε να δηλώσετε εγκαίρως συμμετοχή αρκετό. Η τιμή περιλαμβάνει μεταφορές, ξεναγό στις διαθέσιμες γλώσσες και εισόδους στα μουσεία και στα μνημεία εκτός από τις εκδρομές που αναφέρεται στην περιγραφή τους. Δεν περιλαμβάνονται γεύματα ή ποτά εκτός όπου αναφέρεται ρητά. Το πρόγραμμα της εκδρομής ενδέχεται να τροποποιηθεί από τον οργανωτή χωρίς προειδοποίηση, οποτεδήποτε πριν την αναχώρηση εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο. Ορισμένες εκδρομές δεν είναι κατάλληλες για επιβάτες με κινητικές δυσκολίες. Σε περίπτωση ακύρωσης από τη πλευρά σας, σας ενημερώνουμε ότι δεν επιστρέφεται η αξία της εκδρομής. Οι αναλυτικές πληροφορίες για κάθε εκδρομή παρέχονται στην ιστοσελίδα της εκάστοτε εταιρίας. Εκπτώσεις για παιδιά και εφήβους - Οι περισσότερες εταιρίες κρουαζιέρας προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις και προσφορές σε οικογένειες με παιδιά για την συμμετοχή τους στις προαιρετικές εκδρομές. Ενδέχεται να υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανάλογα με την ηλικία των παιδιών και τον προορισμό.
Αγορές κατά την διάρκεια επίσκεψης στα λιμάνια προσέγγισης – Όσον αφορά στις αγορές στα λιμάνια προσέγγισης, σας επισημαίνουμε ότι ορισμένα είδη (π.χ. κοσμήματα, χαλιά, είδη πολυτελείας) ενδέχεται να τυγχάνουν δασμολογικών επιβαρύνσεων στη χώρα μόνιμης κατοικίας του επιβάτη ή στο λιμάνι αποβίβασης (τέλη εκτελωνισμού). Το ποσό αυτό καταβάλλεται αποκλειστικά και μόνο από τους επιβάτες και ουδεμία ανάμειξη έχει η εταιρία κρουαζιέρας, ούτε δύναται να υπολογίσει το ποσό δασμών.
Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται να φέρετε στο πλοίο τρόφιμα και ποτά που αγοράσατε στο λιμάνι προσέγγισης. Περισσότερες πληροφορίες περιέχονται στη παράγραφο «Έλεγχοι Ασφάλειας».

Υγεία και Ομορφιά

Γυμναστήρια & χώροι άσκησης – Η χρήση των εγκαταστάσεων σωματικής άσκησης στα κρουαζιερόπλοια (γυμναστήριο, διάδρομοι τρεξίματος, βάρη, σάουνα, τζακούζι και πισίνες) είναι δωρεάν. Οι εγκαταστάσεις και τα ωράρια λειτουργίας διαφέρουν από πλοίο σε πλοίο. Επίσης, διαφοροποιούνται και τα παρεχόμενα προγράμματα γυμναστικής. Σε ορισμένα πλοία προσφέρονται ατομικά προγράμματα εκγύμνασης (π.χ. γιόγκα, pilates, spinning) με επιπλέον χρέωση. Υπάρχουν επίσης εξωτερικά γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, βράχοι αναρρίχησης κλπ., είτε με δωρεάν χρήση είτε με συμβολική χρέωση (τένις, γκολφ).
Spa και κέντρα ευεξίας - Όλα τα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν κέντρο ευεξίας (Spa) και υπηρεσίες αισθητικής, όπου μπορείτε να χαλαρώσετε κάνοντας μασάζ, επιλέγοντας θεραπείες ομορφιάς, περιποίηση προσώπου ή σώματος, με επιπλέον χρέωση.

Φαγητό και Εστιατόρια

Εστιατόρια - Στα εστιατόρια και στους μπουφέδες προσφέρεται διεθνής κουζίνα. Το καθημερινό μενού των εστιατορίων περιλαμβάνει ποικιλία ορεκτικών, κύρια πιάτα (κρέας ή ψάρι), ζυμαρικά, σαλάτες, τυριά, επιδόρπια και παγωτό. Υπάρχουν επίσης μενού για χορτοφάγους και πιάτα για εκείνους που έχουν ειδικές διαιτητικές ανάγκες. Συχνά, οι μάγειροι θα σας εκπλήξουν, προετοιμάζοντας τοπικές σπεσιαλιτέ από τα μέρη που επισκεπτόμαστε, προκειμένου να σας προσφέρουν «μια γεύση» του τόπου.

Πρόγευμα – Μπορείτε να απολαύσετε το πρόγευμα στην καμπίνα σας, στο Μπουφέ Εστιατόριο ή στο κεντρικό Εστιατόριο (χωρίς κράτηση). Οι επιβάτες που ξυπνούν νωρίς μπορούν να πάρουν καφέ και κρουασάν στα μπαρ από το ξημέρωμα.
Γεύμα – Μπορείτε να γευματίσετε στο Μπουφέ Εστιατόριο ή στο κεντρικό εστιατόριο που παρέχει εξυπηρέτηση με σερβιτόρους (χωρίς κράτηση).
Δείπνο – Για το δείπνο, θα απολαύσετε υπηρεσία σερβιρίσματος σε συγκεκριμένο τραπέζι, το οποίο θα είναι το ίδιο για όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας.
Κλείνοντας τραπέζι για δείπνο – Σε όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας, θα κάθεστε σε συγκεκριμένο τραπέζι στο εστιατόριο. Παρακαλούμε προσδιορίστε όταν κάνετε την κράτηση τη θέση που προτιμάτε για το δείπνο και το μέγεθος του τραπεζιού. Η επιβεβαίωση της κράτησής σας για το τραπέζι του δείπνου θα σταλεί στην καμπίνα σας.

Υπάρχουν δυο σειρές για το δείπνο, συνήθως τις ακόλουθες (ενδεικτικές) ώρες:

  • Πρώτη σειρά – 19:00
  • Δεύτερη σειρά – 21:00

Τα ωράρια τροποποιούνται ανάλογα με την εποχή ή το δρομολόγιο της κρουαζιέρας και επιβεβαιώνονται κάθε μέρα στο ημερήσιο πρόγραμμα που παραλαμβάνετε στην καμπίνα σας. Στα κύρια εστιατόρια των πλοίων μας απαγορεύεται το κάπνισμα.

Επίσημα δείπνα & γαστρονομικές εκδηλώσεις – Κατά τη διάρκεια των επίσημων δείπνων, η ατμόσφαιρα είναι ιδιαίτερα κομψή και γιορτινή, με την παρουσία του ίδιου του Καπετάνιου και των Αξιωματικών (εφόσον είναι δυνατό) και απαιτείται προσεγμένη ενδυμασία. Παράλληλα, στη διάρκεια της κρουαζιέρας διοργανώνονται ειδικές γαστρονομικές εκδηλώσεις – barbeque και μπουφέ γύρω από την πισίνα, κλπ. Θα απολαύσετε επίσης τοπικές γεύσεις, εμπνευσμένες από την κουζίνα της χώρας που θα επισκεφθείτε, μεταμεσονύκτιο μπουφέ αλλά και ειδικά μενού αν ταξιδεύετε Χριστούγεννα, το Πρωτοχρονιά και το Πάσχα.
Ειδικά γεύματα – Προκειμένου να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τυχόν ιδιαίτερες διαιτητικές ανάγκες ή αλλεργίες που μπορεί να έχετε (διαβητικοί, κοιλιοκάκη κλπ.), παρακαλούμε πολύ ενημερώστε μας όταν κάνετε την κράτηση και θα ελέγξουμε αν αυτές μπορούν να ικανοποιηθούν. Τα περισσότερα πλοία προσφέρουν δυνατότητα για γεύματα χωρίς γλουτένη, χαμηλής χολεστερόλης, με ή χωρίς σόδα, με ή χωρίς ζάχαρη. Για την άρτια εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε επισημάνετε το ειδικό μενού που ενδεχομένως έχετε ζητήσει, στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Επιβατών.
Club Restaurants – Πέραν των κεντρικών εστιατορίων τα περισσότερα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν εκλεκτά θεματικά εστιατόρια, με ειδικό μενού απόμάστερ σεφ. Στα θεματικά εστιατόρια υπάρχει επιπλέον χρέωση κατ’ άτομο, όπως επίσης 15% επιβάρυνση υπηρεσιών στο λογαριασμό των ποτών.

Κρασί, ποτά & αναψυκτικά

Λίστα Κρασιών – Άπειρες είναι οι επιλογές από δεκάδες διαφορετικές ετικέτες εκλεκτών κρασιών που προσφέρονται στα πλοία. Τα κρασιά επιλέγονται από εξειδικευμένους οινοχόους για να συνοδεύσουν τα μενού μας.
Μπαρ και Καφετέριες – Τα πλοία διαθέτουν πολλά διαφορετικά μπαρ και καφετέριες με μεγάλη συλλογή από υψηλής ποιότητας διεθνή κρασιά, οινοπνευματώδη και αναψυκτικά. Επίσης, υπάρχουν θεματικά μπαρ, όπως Wine Bars, όπου προσφέρεται μεγάλη συλλογή εκλεκτών κρασιών, σαμπάνιες και αφρώδεις οίνους ή τα Cognac & Cigar Bars, όπου μπορείτε να απολαύσετε μια εξαιρετική γκάμα από κονιάκ και πούρα. Οι χρεώσεις των ποτών και ροφημάτων που θα καταναλώσετε στα μπαρ, τις καφετέριες, τους μπουφέδες και τα εστιατόρια επιβαρύνονται με 15% χρέωση υπηρεσιών, χρεώνονται στο λογαριασμό σας επί του πλοίου και πρέπει να τακτοποιούνται στο τέλος της κρουαζιέρας.
Ποτά – Όπως γνωρίζετε, το πακέτο κρουαζιέρας δεν συμπεριλαμβάνει το κόστος των αλκοολούχων ποτών και αναψυκτικών (*εκτός νερό, τσάι παγωμένο και ορισμένα μη ανθρακούχα αναψυκτικά). Για να εξοικονομήσετε χρήματα, ζητήστε να ενημερωθείτε για τα ειδικά «πακέτα ποτών» που προσφέρονται σε ορισμένες εταιρίες (κρασί, μεταλλικό νερό και επιλογές ποτών), για τα οποία μπορείτε να τα παραγγείλετε πριν την αναχώρηση ή κατά την επιβίβασή σας. Οποιαδήποτε αγορές duty – free ποτών, κρασιών και αναψυκτικών πραγματοποιηθούν εν πλω ή στις επίγειες εκδρομές, φυλάσσονται στην αποθήκη και επιστρέφονται στους δικαιούχους στο τέλος της κρουαζιέρας. (*συνιστούμε να ενημερώνεστε για την πολιτική δωρεάν αναψυκτικών για κάθε εταιρία ξεχωριστά).

Πώς να πληρώσετε στο πλοίο

Πληρωμές στο πλοίο – Προς διευκόλυνση των επιβατών, οι οικονομικές συναλλαγές στο πλοίο γίνονται με σύστημα κάρτας, χωρίς μετρητά. Η προσωπική σας κάρτα θα σας περιμένει στην καμπίνα σας και θα αποτελεί την ταυτότητά σας σε όλη την κρουαζιέρα. Έτσι, όλες οι συναλλαγές σας θα γίνονται με τη χρήση και μόνο της κάρτας, στην οποία μπορείτε να χρεώνετε τις αγορές σας επί του πλοίου (από καταστήματα, εστιατόρια και μπαρ – ποτά/ κρασιά κλπ.-, υπηρεσίες spa και κέντρων αισθητικής, στεγνό καθάρισμα και πλυντήριο, τηλεφωνικές κλήσεις και εκδρομές (εξαιρούνται το Καζίνο και τα τυχερά παιχνίδια). Στο τέλος της κρουαζιέρας σας θα παραλάβετε το συνολικό λογαριασμό με όλες τις οφειλές σας, συμπεριλαμβανομένης της Χρέωσης Υπηρεσιών για ξενοδοχειακές υπηρεσίες και ποτά. Η εξόφληση του λογαριασμού μπορεί να γίνει με ταξιδιωτικές επιταγές ή πιστωτική κάρτα που έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση που δεν έχετε πιστωτική κάρτα για εγγύηση, θα σας ζητηθεί μία προκαταβολή (εγγύηση) για να καλυφθούν οι δαπάνες τους στο πλοίο 24-48 ώρες μετά την επιβίβαση. Η ελάχιστη εγγύηση περίπου 150€ ή 150 Δολάρια το άτομο ανάλογα με την διάρκεια της κρουαζιέρας και ανάλογα με το νόμισμα που χρησιμοποιείται στο πλοίο. Σε περίπτωση που οι δαπάνες σας υπερβαίνουν το ποσό της εγγύησης, θα σας ζητηθεί το επιπλέον ποσό μετρητοίς. Σε περίπτωση μικρότερης δαπάνης, θα σας επιστραφεί η διαφορά.

Πιστωτικές κάρτες – Οι ακόλουθες πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές στο πλοίο: American Express, VISA και MasterCard. Χρεωστικές κάρτες όπως Maestro και Switch, καθώς και ηλεκτρονικές κάρτες όπως Visa Delta και Visa Electron δεν γίνονται δεκτές στο πλοίο. Προκειμένου να διευκολύνουν τις συναλλαγές σας με άνεση και ασφάλεια, αλλά και για να αποφευχθεί η ταλαιπωρία της αναμονής, υπάρχει υπηρεσία πιστωτικών καρτών, στην οποία μπορείτε να εγγραφείτε στην αρχή της κρουαζιέρας σας ή στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Επιβατών. Σύμφωνα με αυτή τη διαδικασία, όλες οι αγορές σας εν πλω θα χρεώνονται αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα. Εν συνεχεία, θα λαμβάνετε το λογαριασμό στην καμπίνα σας και, αν δεν έχετε κάποια αντίρρηση, θα χρεώνεται αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα. Σας συνιστούμε να ενημερώσετε τον προμηθευτή της πιστωτικής σας κάρτας, πριν από την αναχώρησή σας, ότι πάτε διακοπές και εξασφαλίστε το πιστωτικό όριο της κάρτας.

Νόμισμα & συνάλλαγμα – Αναλόγως με την εταιρία που επιλέξετε και τον προορισμό σας, το επίσημο νόμισμα στα κρουαζιερόπλοια είναι το Ευρώ ή το Δολάριο Αμερικής. Εντός πλοίου υπάρχει ανταλλακτήριο συναλλάγματος, το οποίο λειτουργεί συγκεκριμένες ώρες. Καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα να σας δοθούν μετρητά έναντι της πιστωτικής σας κάρτας, συνεπώς συνιστούμε να έχετε μαζί σας αρκετά μετρητά ή Ταξιδιωτικές Επιταγές, ανάλογα με το ποσό που εκτιμάτε ότι θα σας χρειαστεί κατά τη διάρκεια των επίγειων εκδρομών.

Χρέωση Υπηρεσιών κρουαζιερόπλοιου- φιλοδωρήματα – Ορισμένες εταιρίες κρουαζιέρας χρεώνουν τις υπηρεσίες εντός κρουαζιερόπλοιου με ένα συμβολικό ποσό που αντιστοιχεί στη διάρκεια της κρουαζιέρας και προστίθεται στο λογαριασμό του επιβάτη και εξοφλείται στο τέλος της κρουαζιέρας. Για τα παιδιά υπάρχουν ειδικές χρεώσεις. Το συνολικό ποσό χρέωσης υπηρεσιών συλλέγεται από την Εταιρία για να κατανεμηθεί ως κίνητρο βελτίωσης ποιότητας, στο προσωπικό που εκτελεί ξενοδοχειακά καθήκοντα στο πλοίο. Σε ορισμένες εταιρίες η χρέωση υπηρεσιών είναι αναπόσπαστο τμήμα της συνολικής τιμής της κρουαζιέρας και γι’ αυτό το ποσό δεν μπορεί ν’ αλλάξει ενώ σε άλλες εταιρίες έχετε τη δυνατότητα, παρότι χρεώνονται αυτόματα στη καμπίνας, να τροποποιήσετε το ποσό ανάλογα με το πόσο ικανοποιημένοι μείνατε. Παρακαλούμε ενημερωθείτε πριν την αναχώρησή σας για την πολιτική της κάθε εταιρίας.

Επιβάτες με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) – Οι εταιρίες κρουαζιέρας επιθυμούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες όλων των επιβατών που θα ήθελαν να απολαύσουν μια κρουαζιέρα αλλά έχουν κάποιες ειδικές ανάγκες, κινητικά προβλήματα, προβλήματα όρασης ή άλλες δυσκολίες. Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, οι εταιρίες υποχρεούνται να γνωρίζουν τις «ατομικές ανάγκες των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης», πχ. αναπηρικό αμαξίδιο κτλ., προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την ασφαλή φιλοξενία του επιβάτη. Έτσι, θα πρέπει να ενημερώσετε, μέσω του ταξιδιωτικού σας πράκτορα, την εταιρία με την οποία ταξιδεύετε, τόσο κατά την κράτηση της κρουαζιέρας αλλά και κατά την επιβίβασή σας.

Επιβάτες με ειδικές ανάγκες συνίσταται να ταξιδεύουν με συνοδό. Σε περίπτωση που χρειάζονται αναπηρικό αμαξίδιο για τις μετακινήσεις τους, πρέπει, πέραν του συνοδού, να έχουν τη δική τους κανονικού μεγέθους πτυσσόμενη αναπηρική καρέκλα (θα πρέπει να δώσετε ακριβείς διαστάσεις του αμαξιδίου στον Ταξιδιωτικό σας πράκτορα). Σε ορισμένα λιμάνια προσέγγισης ενδέχεται η αποβίβαση να μην είναι εφικτή, ιδίως όταν το πλοίο είναι αγκυροβολημένο εκτός λιμένα και η αποβίβαση γίνεται με ακάτους/λέμβους. Όλα τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν καμπίνες ειδικές για επιβάτες με κινητικές δυσκολίες.

Εγκυμοσύνη - Οι ιατρικές εγκαταστάσεις εντός πλοίου είναι περιορισμένες και δεν καλύπτουν τη σωστή φροντίδα εγκύων γυναικών και νεογνών σε περίπτωση επιπλοκών κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας. Γυναίκες που διανύουν την 24η εβδομάδα μπορούν να ταξιδέψουν με αεροπλάνο / πλοίο μόνο με πιστοποιητικό γιατρού που το επιτρέπει. Ως εκ τούτου, δεν επιτρέπεται να ταξιδέψουν έγκυες αν έχουν εισέλθει στην 25η εβδομάδα εγκυμοσύνης. Παρακαλούμε όπως διαθέτετε τα απαραίτητα πιστοποιητικά από τον θεράποντα ιατρό.

Κατοικίδια – Απαγορεύονται κάθε είδους και διαστάσεων κατοικίδια στα κρουαζιερόπλοια. Μόνη εξαίρεση αποτελούν τα ζώα συνοδοί για άτομα με ειδικές ανάγκες ή για ψυχολογική στήριξη, εφόσον έχουν ανάλογο πιστοποιητικό από τον θεράποντα ιατρό (υπό τον όρο ότι έχει γίνει η απαραίτητη επισήμανση κατά την κράτηση).

Κάπνισμα - Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους (Θέατρα, Εστιατόρια, Μπουφέ Εστιατόρια, διαδρόμους, αίθουσες, ανελκυστήρες, σκάλες). Οι καπνιστές μπορούν να χρησιμοποιούν τους ειδικούς χώρους στα σαλόνια, ενώ για πίπες και πούρα θα πρέπει να περιοριστούν σε συγκεκριμένους χώρους. Για πυροπροστασία και λόγους ασφάλειας σας υπενθυμίζουμε να σβήνετε τα τσιγάρα σας στα τασάκια που παρέχονται και να μην πετάτε ποτέ τσιγάρα έξω από το πλοίο.

Ημερήσια νέα – Υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει δορυφορική λήψη, μια εφημερίδα με όλα τα σημαντικά νέα από όλο τον κόσμο τυπώνεται και διανέμεται επί του πλοίου.

Όριο ηλικίας παιδιών και βρεφών – Τονίζουμε ότι παιδιά κάτω των 18 ετών δεν επιτρέπεται να ταξιδέψουν ασυνόδευτα στα κρουαζιερόπλοια. Επίσης, δεν επιτρέπεται να ταξιδέψουν παιδιά μικρότερα των 6 μηνών την πρώτη μέρα της κρουαζιέρας. Για κρουαζιέρες διάρκειας άνω των 15 ημερών και υπερατλαντικές κρουαζιέρες, το κατώτατο όριο ηλικίας είναι οι 12 μήνες.

Κινητά Τηλέφωνα - Παρακαλούµε όπως σηµειώσετε ότι τα κινητά τηλέφωνα όταν βρίσκονται εκτός επίγειου δικτύου, συνδέονται µε το δορυφόρο του πλοίου, γεγονός που αυξάνει το κόστος κλήσης για εσάς. Οι χρεώσεις περιαγωγής που θα προκύψουν θα πιστωθούν από τον πάροχό σας στον λογαριασμό σας.

Ηλεκτρικό ρεύµα - Στα περισσότερα κρουαζιερόπλοια η τάση του ηλεκτρικού ρεύµατος είναι 110/220V. Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρικών συσκευών εντός καμπίνας, εξαιρουμένων των ξυριστικών μηχανών. Απαγορεύεται αυστηρά το σιδέρωμα στην καμπίνα. Όλες οι καμπίνες διαθέτουν στεγνωτήρα μαλλιών.

Επέτειοι – Αναμφίβολα η κρουαζιέρα είναι μια ιδανική ευκαιρία να γιορτάσετε κάποια σημαντική επέτειο (γαμήλιο ταξίδι ή επέτειος γάμου). Ενημερώστε τον πράκτορά σας, ο οποίος με τη σειρά του θα πρέπει να διαβιβάσει το αίτημά σας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας που ταξιδεύετε τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν την αναχώρηση της κρουαζιέρας σας.

Γλώσσες - Στα περισσότερα κρουαζιερόπλοια η επίσημη γλώσσα επάνω στο πλοίο είναι αγγλικά. Επίσης το ημερήσιο πρόγραμμα και έντυπο πληροφοριακό υλικό διατίθεται σε Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Γερμανικά & Ιταλικά.

Ελληνική γλώσσα – Η Ελληνική γλώσσα ομιλείται στα κρουαζιερόπλοια της Louis Hellenic Cruises, ενώ σε ορισμένες κρουαζιέρες υπάρχει ελληνόφωνο προσωπικό. Επίσης στις οργανωμένες αναχωρήσεις που πραγματοποιεί το γραφείο μας υπάρχει συνοδεία από Έλληνα αρχηγό. Αναζητήστε την ειδική ένδειξη στο έντυπό μας και στην ιστοσελίδα μας.

Υγεία/Ιατρείο - Όλα τα πλοία διαθέτουν ιατρεία για παροχή υπηρεσιών πρώτης ανάγκης και ιατρικής φροντίδας, κατόπιν επιπλέον χρέωσης. Επίσης, διατίθενται φάρμακα πρώτης ανάγκης, με επιπλέον χρέωση. Ενημερωθείτε για τα ωράρια λειτουργίας του ιατρείου, από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο. Φάρμακα κατά της ναυτίας παρέχονται δωρεάν, στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Επιβατών ή στο Ιατρείο. Άτομα με ειδικές ανάγκες θα πρέπει να ενημερώσουν σχετικά με την περίπτωσή τους κατά την κράτηση της κρουαζιέρας, ενώ αν χρήζουν ιδιαίτερης φαρμακευτικής αγωγής θα πρέπει να διαθέτουν συνταγογραφούμενη συνταγή του θεράποντος ιατρού, με τη ημερήσια δοσολογία, και τα διαθέτουν επαρκή ποσότητα από τα απαραίτητα φάρμακα μαζί τους. Σε περιπτώσεις που η φαρμακευτική αγωγή απαιτεί χρήση βελονών, παρακαλούμε ενημερώστε το ιατρείο για να σας παρέχουν τα ειδικά δοχεία απόρριψης των αιχμηρών αντικειμένων.

Όλες οι ανωτέρω πληροφορίες είναι ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ για τη γενική πληροφόρησή σας. Ενδεχομένως οι πληροφορίες να διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία.

Καλέστε μας +30 210 3259900
Orange Cruises

Η Orange Cruises Hellas, ο πλέον σύγχρονος και εξειδικευμένος ταξιδιωτικός οργανισμός Κρουαζιέρας στην Ελλάδα, με μεγάλη εμπειρία στον τουρισμό και ειδικότερα στον τομέα της κρουαζιέρας, ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2013, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της Κρουαζιέρας στη χώρα μας.

ΜΗΤ.Ε 206Ε60000356901

Περισσότερα ...

Social Media
Επικοινωνία
Λ. Κηφισίας 193 & Ιερέως Δούση 24, ΤΚ 15124, Μαρούσι, Αθήνα
+30 210 325 9900
+30 210 325 9999
Newsletter
Μην χάνετε τις προσφορές της Orange Cruises.
Εγγραφείτε σήμερα στο newsletter μας.
© 2014 - 2016 Orange Cruises